Perniagaan Yang Paling Menguntungkan Yang perlu anda Tahu

Perniagaan Yang Paling Menguntungkan Yang perlu anda Tahu

Perniagaan Yang Paling Menguntungkan

Mau tau  Perniagaan yang paling menguntungkan di dunia? kalau boleh jujur ​​ada beberapa perniagaan yang cukup menguntungkan, jika kita menjalani perniagaan tersebut dengan serius! sebahagian daripada anda mungkin akan berfikir bahawa perniagaan yang paling menguntungkan adalah perniagaan yang perlu modal besar, seperti FOREX, Pelaburan, Saham, atau Insurans! akan tetapi sebahagian besar lagi akan berfikir bahawa perniagaan terbaik adalah perniagaan modal kecil seperti, francais modal kecil, atau Perniagaan online seperti Online shop atau kedai online, perniagaan Jasa, perniagaan adwords, dan sebagainya!

Terlepas dari apa pun perniagaan tersebut! satu hal yang pasti tentang perniagaan! jika anda tidak selesa dan tahu betul tentang perniagaan tersebut! saya boleh jamin perniagaan apa pun itu tidak akan menguntungkan! yep, intinya adalah perniagaan yang paling menguntungkan adalah perniagaan yang anda tahu dengan pasti, anda selesa melakukan perniagaan tersebut, dan anda boleh melakukan perkara yang terbaik!

Mungkin hal tersebut terdengar klise! :) Tapi tahukah anda gan, bahawa hampir 99% perniagaan yang sudah berjaya dalam dunia ini adalah sebuah perniagaan model lama, atau perniagaan yang sudah anda kenal setiap harinya! jarang sebuah perniagaan yang benar benar unik yang boleh meraih sukses! sebut saja Perniagaan Perbankan, model perniagaan yang sudah ada sejak dulu kala! yaitu jasa simpanan wang dalam jumlah banyak agar lebih selamat! atau mungkin perniagaan hartanah! di mana perniagaan tersebut menawarkan produk pembuatan tempat tinggal agar anda tidak repot! atau mungkin Perniagaan pengilang atau Pengeluaran! di mana perniagaan tersebut butuh modal yang tidak sedikit! di mana konsep perniagaan tersebut iaitu menghasilkan suatu produk dalam jumlah besar dan besar-besaran dan kecekapan kos pengeluaran!

Dari pernyataan di atas, boleh di pastikan perniagaan yang sudah berjalan cukup berjaya, saat ini adalah perniagaan yang memang sudah ada sejak lahirnya sebuah perniagaan moden! soalan besarnya adalah, perniagaan apa sih yang paling menguntungkan! yang boleh kita jalankan? jawapannya simple! iaitu perniagaan yang anda tahu! dan bagaimana cara kerja perniagaan tersebut! memang tidak semua orang tahu, ada sebahagian yang mungkin tahu, tapi tidak sedar: D sebagai contoh, anda seorang ibu rumah tangga! yang suka memasak, mempunyai banyak teman dan relasi, dan ada beberapa rakan anda yang mempunyai perniagaan konveksi!

dari situ ada dua piihan perniagaan yang boleh anda jalankan, entah itu cuba untuk belajar industri konveksi, seperti berjualan pakaian, dan sekitarnya! atau mungkin perniagaan yang anda pilih, sesuai dengan hobi memasak anda, seperti perniagaan masakan atau makanan, atau kalau tidak mau repot anda boleh saja cuba francais! sekurang-kurangnya perniagaan yang anda jalankan anda tahu sedikit banyak! kalau pun tidak, anda perlu mempunyai kenalan yang boleh mengajar anda untuk belajar dari awal! kerana kalau tidak! pasti akan memerlukan banyak kos dan masa!

Kesimpulan:

Perniagaan yang paling menguntungkan adalah perniagaan yang anda tahu dengan jelas perniagaan tersebut! tahu bagaimana cara kerjanya, tahu tentang industri tersebut, dan tahu beberapa cara helah dan tipsnya! karena dengan demikian anda pasti akan lebih unggul berbanding pemain lain!

Previous
Next Post »
1 Komentar
avatar

Terima kasih sudah berbagi informasi
Pinjaman

Balas

Ads by google