3 Cara Berurusan dengan Modal Kecil

3 Cara Berurusan dengan Modal Kecil
Modal kecil bukan alasan anda untuk mengurangkan niat berniaga. Menurut Hermas Puspito dari Ednovate Marketing, untuk memulakan perniagaan tidak melulu harus mempunyai modal dalam bentuk wang. Sekurang-kurangnya, boleh bermula dengan mempunyai keyakinan yang kuat akan perniagaannya.

Tiga cara berikut ini boleh menjadi modal pengganti wang untuk anda yang ingin memulakan berniaga. Jika boleh dijalankan dengan tekun, akan membawa anda kepada kejayaan.

Penjual semula. Di sini anda berperanan sebagai penjual produk milik orang lain. Biasanya para pemilik produk akan menawarkan sistem ini setelah ia percaya bahawa orang yang dipilih tepat menjadi reseller.

Dropship. Mirip dengan penjual semula. Hanya saja, anda tidak perlu memegang atau mempunyai produknya kerana anda hanya membantu mempromosikan produk sehingga barangan tersebut terjual. Anda tinggal melakukan transaksi, sedangkan pengemasan dan penghantaran barang kepada pelanggan adalah urusan pemilik produk. Anda akan mendapatkan fee marketing sesuai perjanjian dengan pemilik produk.


Perniagaan Jasa. Pernah anda bayangkan apa modal seorang penulis yang berjaya? Kemahiran menulis. Ya, anda pun boleh menggunakan kepakaran yang anda miliki sebagai modal untuk memulakan perniagaan. Perancang baju, penulis, jurugambar adalah beberapa contoh perniagaan perkhidmatan yang sentiasa diperlukan.
Previous
Next Post »
1 Komentar
avatar
Anonim 03:22
delete

Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

pengkhususan Syarikat.
1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

Balas

Ads by google