Ini Dia Resipi Kejayaan Jadi Juragan Hartanah

Ini Dia Resipi Kejayaan Jadi Juragan Hartanah

Kalau anda ingin berjaya menjaringkan banyak wang, carilah peluang perniagaan berupa produk yang "diperlukan oleh setiap orang". Hal itu diungkapkan oleh Marco Robinson, penulis buku Close the Deal and Suddenly Grow Rich.

Hartanah, adalah salah satu produk yang diperlukan setiap manusia. Saking pentingnya, harta dimasukkan ke dalam salah satu keperluan asas manusia, di samping pangan dan sandang.
 

Dalam sebuah wawancara eksklusif dengan Reader 's Digest , pemilik pelbagai hartanah di United Kingdom, Australia dan AS itu menyebutkan bahawa dalam berniaga atau melabur di bidang harta, ada tiga asas penting yang harus diperhatikan, yaitu:

Pertumbuhan penduduk. Kerana populasi inilah yang diharapkan dapat membayar yuran sewa harta yang ditetapkan, dan sebagai sumber kewangan untuk membiayai pelaburan dan memperoleh profit.

Rancangan pembangunan. Sebelum melabur, wajib bagi anda untuk memahami pelan pembangunan kawasan yang anda taksir untuk pengambilalihan. "Bagaimana dengan pengangkutan, pusat membeli-belah, kemudahan untuk keluarga dan pendidikan, serta infrastruktur?" Cakap Marco. "Apakah akan ada atau malahan sudah ada? Apakah keadaan baik? Dan sebagainya. "


Faktor ekonomi. Yang dimaksudkan Marco adalah keadaan ekonomi secara global. "Saya menjadi kaya berkat subprime mortgage, di mana ketika harga rumah menjunam, saya justru membeli, mengubahsuai dan berjaya menjualnya, dengan profit mencapai 40 peratus," ungkap Marco. Ia juga menggariskan pentingnya soal peranan serta kerajaan, seperti soal pengecualian cukai, kadar faedah yang rendah dan sebagainya, yang dapat menarik ahli perniagaan masuk ke kawasan yang diincar, sehingga menciptakan lapangan kerja.
Previous
Next Post »
1 Komentar
avatar
Anonim 02:24
delete

Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

pengkhususan Syarikat.
1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

Balas

Ads by google