4 Hal yang Membuat Bankrap

4 Hal yang Membuat Bankrap

Punya perniagaan besar pasti tidak mau bankrap. Namun pemilik perniagaan seringkali lupa bahawa hal-hal yang dianggap remeh boleh membuat muflis.
Berikut ini beberapa perkara yang biasanya dianggap remeh namun boleh menjadi bom waktu kebangruktan usaha anda.

Hutang
Bagus sebagai alternatif tambahan modal, namun segera lunasi, jika anda mampu. Mengundur-undur pembayaran balik hutang akan menjadi beban di masa datang.


Sibuk dengan omzet
Mempunyai omzet banyak memang bagus. Tetapi jangan lupa bahawa buah manis dari perniagaan anda adalah profit. Berikan perhatian yang besar untuk mengejar keuntungan.

Rakan perniagaan
Ada anggapan: lebih baik berteman kerana perniagaan daripada berniaga kerana teman. Jika salah memilih rakan perniagaan, anda boleh dihadapkan kepada berbagai masalah yang ujung-ujung membuat perniagaan anda muflis.


Peluang
Kesempatan emas tidak pernah datang dua kali. Namun jika anda sibuk untuk meraih semua peluang emas yang datang, perniagaan anda boleh berantakan. Walau bagaimanapun sebaiknya fokus untuk mengembangkan perniagaan yang anda jalani sebelum mengambil peluang di perniagaan lain.
Previous
Next Post »
1 Komentar
avatar
Anonim 03:03
delete

Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

pengkhususan Syarikat.
1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

Balas

Ads by google